Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Go Asian. Meer weten? Ontdek meer
Joke
14 jun 2026 om 21:28
altijd lekker
Joop
27 mei 2026 om 19:30
Smaakte heerlijk lekker heet nog ondanks dat het in Bennekom is
Marie-Louise
3 mei 2026 om 20:04
Nette bezorging en heerlijk gegeten.
Yvonne
27 apr 2026 om 17:58
het eten is altijd goed.
Anita
26 apr 2026 om 20:08
ik vond alles goed aan de bestelling, heerlijk warm, keurig verpakt en het eten was super lekker. Top!
Els
2 apr 2026 om 18:19
Smaakte heerlijk. Top bezorging, vriendelijk en op tijd. Het bestelde eten was ook nog goed heet.
ellen
27 feb 2026 om 20:14
Het eten was lekker en de bezorger heel vriendelijk
Evianne
22 jan 2026 om 22:06
Goede service en lekker eten
Evianne
14 jan 2026 om 22:39
goede service, lekker eten, goed op temperatuur
Dirk
10 dec 2025 om 19:56
was weer prima! ruime porties, goed van smaak.
Ach
7 dec 2025 om 10:58
was heerlijk en nog lekker warm. En voldoende per persoon. veel verse groenten
Esther
22 okt 2025 om 21:05
eten was goed verpakt, goed warm, lekker van smaak. enige wat jammer was, dat er zoveel saus in zat dat het meer een soep leek.